2009年6月5日 星期五

"Sweet Ballad" music video by MUNCHAUSEN BY PROXY

看了YES MAN之後,我開始喜歡片中女主角,也愛上她們在劇中演唱的歌曲; MUNCHAUSEN BY PROXY是一組3人樂團,因為這部電影她們才和女主角一起合作,裡頭的歌很棒,也很有個性,現實裡很多觀眾都誤以為她們是一組樂團還紛紛邀請她們能世界巡迴演出...




Got nothing to prove, I'm not your whore
You're gonna lose, coz I got more
Not sure you can endure
I'm not your little, I'm not your little, I'm not your little
Whore...

Von Iva: Whore whore whore...
Zooey: Not your late night booty call
Von Iva: Whore no more...
Zooey: Don't call me passed 11pm, it won't happen again


Like a scab that won't heal, just another sore
Lost face in the crowd such a lonely bore

Don't call me passed 11pm, it won't happen again
Happened once, it happened twice it happened three times, maybe four times,
maybe five times, maybe, maybe it happened six times but it won't happen
seven times
No no no no no no...

Whore whore whore
Not your late night booty call
Whore no more
Don't call me passed 11pm it won't happen again

You could call me at 10.59 but don't call me at 11 coz that's my rule now

沒有什麼好證明的 我不是你的婊子
你將會失去很多 因為我得到更多
我不知道你還要繼續這樣下去多久
我不是你的小 不是你的小 你的小婊子

婊子 婊子 婊子
不是你半夜隨傳隨到的玩具
再也不是婊子
別再11點以後打給我 我不會再讓這樣的事發生

就像潰爛的傷口難以愈合 這只不過是我另外ㄧ個痛處
我失去了我自己 就像ㄧ個寂寞又孤獨的爛人

只要發生過ㄧ次 就會發生第二次第三次第四次也許第五次
也許會有第六次

但我不會再讓他發生第七次了

婊子 婊子 婊子
不是你半夜隨傳隨到的玩具
再也不是婊子
別在11點以後打給我 我不會再讓這樣的事發生

你也可以在10點59分打給我啦 但是請別在11點以後打給我

因為那是我現在訂的原則

沒有留言: